•   Piątek, 13 września 2024
Strony www

W jaki sposób można zmienić wizerunek firmy?

Nie da się zaprzeczyć temu, że gdy idziesz do kwiaciarni po bukiet, chcesz, żeby florystka zaskoczyła Cię swoją inwencją twórczą. Natomiast oglądając kolejny sezon ulubionego programu, masz nadzieję, że nie będzie to powtórka z rozrywki. Dlatego również kiedy zlecasz agencji wykonanie strony internetowej, pragniesz, by była to naprawdę świetna robota. Musisz wiedzieć, że tak samo jest z Twoimi obecnymi i potencjalnymi klientami, którzy tę witrynę odwiedzają. Przede wszystkim - każdą z tych historii łączy jeden wspólny mianownik: jakość. Chodzi oto, że tak naprawdę od tego, czy poprzez swoje działania online dajesz odbiorcom coś unikatowego i wartościowego, zależy to, czy będą wobec Ciebie lojalni i nie zamienią Cię na konkurencję. Poniżej znajdziesz krótki poradnik, dotyczący tego, co zrobić, aby wzmocnić swój wizerunek w Internecie. Przeczytaj go koniecznie!

Jakość jest dziś w cenie

Zacznijmy od prostego przykładu: wyobraź sobie, że idziesz do ulubionego sklepu, w którym od lat nabywasz jeansy i tym razem również kupujesz jedną parę. Niestety, po pierwszym praniu okazuje się, że zrobiły się o dwa rozmiary za duże. W związku z tym jesteś rozczarowany i więcej nie skorzystasz już z usług tego sklepu, prawda? Musisz sobie uświadomić, że w świecie wirtualnym „życie” toczy się podobnie do tego realnego. Dlatego też kiedy od lat czytujemy jeden portal i nagle zauważamy, że treści na nim prezentowane niebezpiecznie obniżają swój poziom, z porządnego serwisu stając się internetowym brukowcem, szukamy alternatywy. Mało tego, jeszcze gorzej, gdy jakaś witrynę odwiedzamy po raz pierwszy i od razu zauważamy, jak niską rangę sobą reprezentuje. W efekcie nigdy więcej jej nie odwiedzimy, to jeszcze szepniemy znajomym słówko, żeby przypadkiem nie marnowali na nią czasu, a złe wieści roznoszą się bardzo szybko. W związku z tym, jeśli coś robić, to tylko wkładając w to serce i dążąc do ciągłego samodoskonalenia się.
Przede wszystkim powinieneś zdać sobie sprawę, że treści, jakie prezentujesz na swojej stronie internetowej, wpływają na wizerunek Twojej firmy i kreują Twoją Markę. Dlatego jeśli klient uzna, że nie mają w sobie kompletnie żadnej wartości, są zdezaktualizowane i nie wnoszą do jego życia nic nowego, ani nietuzinkowego, szybko się znudzi. No cóż, nie tylko Twoją witryną, ale również Twoją ofertą. Chodzi oto, że to, co robimy pod daną marką wpływa na jej całościowe postrzeganie, więc naprawdę warto być czujnym i rezolutnym w swojej wirtualnej działalności.

Ekspert od wszystkiego i… od niczego!

Generalnie rzecz ujmując najgorszym przypadkiem firmowych stron i blogów są te, na których jest wszystko, ale to dosłownie wszystko. Pomyśl - co oznacza „wszystko”? No cóż, to samo, co „nic”. W związku z tym, tam, gdzie czegoś jest za dużo, wiarygodność i autentyczność zaczyna się zacierać i powoli znikać.

Zobacz również