Masz Gmail? To ucz się AdWords!
Google Mail to największa platforma e-mailowa na świecie. Google udostępnia sporą przestrzeń dyskową i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa. Jeśli nie korzystałeś do tej pory z Gmail to zacznij, bo nauczysz się sporo o kampaniach AdWords!
Google uczy i wspiera
Prowadząc stronę internetową powinieneś się interesować zarówno pozycjonowaniem (SEO), jak również reklamami AdWords (SEM). Aby powolutku rozpocząć przygodę z reklamami, powinieneś zapoznać się z panelem w Twoim koncie Google. Zacznij od pleneru słów kluczowych, który pokaże Ci, jaka konkurencja panuje w Twojej branży. Na podstawie tych informacji zaczniesz tworzyć strategię marketingową i kosztorysy. Gdy już przygotujesz kilka fraz do pozycjonowania, możesz przejść do panelu AdWords.
"Zabawa" w panelu AdWords może Cię wiele nauczyć o schemacie dobierania słów kluczowych i konstruowania krótkich treści. Dowiesz się wszystkiego o PPC (Pay per Click) i poznasz zasady funkcjonowania Google, które stawia na bezkompromisowość w walce z nieuczciwymi pozycjonerami. Co prawda zawsze możesz skorzystać z pomocy agencji interaktywnej, ale sama nauka w panelu Google Ci wystarczy, aby samemu rozpocząć kampanie AdWords.
Jeśli nie posiadasz konta w Gmail, to załóż koniecznie. Płynął z tego same plusy!