•   Sobota, 20 kwietnia 2024
Zdjęcia do sklepów internetowych

Jak się wyróżnić zdjęciami produktów?

Czy kiedykolwiek słyszałeś powiedzenie "Jeden obraz wart jest tysiąca słów"? Może jeszcze nie miałeś okazji się o tym przekonać, ale z pewnością dotyczy to sklepów internetowych. Na pewno doskonale wiesz, że zdjęcia produktów są ważne dla Twojego sklepu online. W rzeczywistości mogą być jego najważniejszym elementem. Różnica między przeciętnymi i profesjonalnie wyglądającymi zdjęciami produktów jest łatwo zauważalna w wynikach sprzedażowych. Podpowiadamy, jak zamienić Twoje zdjęcia produktowe w jeden z największych atutów Twojego sklepu internetowego.

Upewnij się, że zdjęcia są wysokiej jakości

Wysoka jakość zdjęć produktowych jest absolutną koniecznością. Chcesz, aby Twoi klienci uzyskali jak najbardziej dokładny obraz produktu, dostarcz im fotografii o wysokiej rozdzielczości i odpowiedniej ostrości. Nie ma nic bardziej irytującego w sklepach internetowych, niż miniatury zdjęć wielkości znaczka pocztowego, których nie można powiększyć.

Zapewnij klientowi różne ujęcia produktu

Zdjęcia produktów przedstawiające różne ujęcia to kolejny obowiązkowy element. Pamiętaj o tym, że Twoim zadaniem jest odtworzenie wrażeń klienta wchodzącego do tradycyjnego, stacjonarnego sklepu. Aby tak się stało musi on mieć możliwość spojrzenia na produkt z każdej strony. Zaprezentuj swój produkt, wyświetlając zdjęcia pod różnymi kątami i z różnych odległości.

Rozważ pokazanie produktu w użyciu. Na przykład, jeśli sprzedajesz sukienki, pokaż je na modelkach w różnych pozycjach. Niektóre sklepy internetowe z odzieżą oferują nawet zdjęcia ubrań noszonych przez modelki o różnych typach figury, aby dać klientom pełny obraz tego, jak ubrania będą wyglądać na nich.

Zrób zdjęcie każdego koloru lub wersji produktu

Jeśli produkt dostępny jest w różnych kolorach lub wersjach, zaproponuj klientowi możliwość zobaczenia każdej opcji. Klienci naprawdę doceniają, gdy widzą dokładnie, jak dany produkt będzie wyglądał w określonym kolorze. W przeciwnym razie będą musieli go sobie wyobrazić, a wyobrażenia bardzo często mijają się z rzeczywistością i mogą być źródłem rozczarowań.

Włącz powiększanie

Aby zdjęcia produktów były jak najlepsze, warto się upewnić, że można je łatwo powiększyć. Dobry zoom jest, jak podarowanie klientowi możliwości obejrzenia produktu z bliska, dania mu go do ręki. Zdjęcie powinno pozostać wyraźne nawet po powiększeniu i naprawdę podkreślać szczegóły danego produktu.

Źródło: https://www.shoper.pl/2015/06/11/sklep-jak-z-obrazka-czyli-jak-sie-wyroznic-zdjeciami-produktow/

 

 

Zobacz również