•   Poniedziałek, 15 lipca 2024
Platformy sklepowe

IAI-Shop - wady i zalety

Jeśli chcemy prowadzić dobrze prosperujący sklep internetowy, musimy liczyć się z tym że potrzebne nam będzie dobrej jakości oprogramowanie. Prostota obsługi, proste wdrażanie a przede wszystkim – piękna grafika i funkcjonalność to cechy, które są w tym aspekcie decydujące. Jak w tej sytuacji prezentuje się IAI Shop?

IAI shop to oprogramowanie przeznaczone dla profesjonalistów. Jest ono bardziej skomplikowane w obsłudze, jednakże jest to konieczne w przypadku gdy prowadzimy duży sklep internetowy. Z pewnością nie jest to system dla osób początkujących, którym zależy na szybkim założeniu sklepu i otrzymywaniu z niego marnych profitów.

IAI shop oferuje szerokie wsparcie wdrożeniowe dla swoich klientów. Oprócz tego, użytkownik może liczyć na wsparcie specjalistów w prowadzeniu swojego sklepu internetowego. Co ważne, opcja ta jest dostępna dla wszystkich klientów, oprócz tych którzy korzystając z pakietu Standard.

IAI Shop to również integracja z porównywarkami cen, hurtowniami a także z Facebookiem. Oprócz tego oprogramowanie to integruje się również z siecią serwisów sprzedażowych, takich jak między innymi e-Bay, Allegro, Amazon itd. Warto dodać, że IAI Shop to także opcja założenia sklepu dostosowanego do urządzeń mobilnych.

Oprogramowanie oferowane przez IAI Shop to również oferta dla wszystkich, którzy chcą handlować również poza granicami naszego kraju, także w innej walucie. Nawet maski dostępne w ofercie Standard mają kilka wersji językowych. Producent oprogramowania udostępnił również możliwość podpięcia kilku sklepów pod jeden panel administracyjny. Dzięki temu, użytkownik może z powodzeniem realizować wiele transakcji, również tych międzynarodowych i to z jednego miejsca.

Jeśli chodzi o wady tego oprogramowania, z pewnością będzie to cena. W tym przypadku, jeśli jednak mówimy o aplikacji obsługującej duże, profesjonalne sklepy nie ma co się dziwić. Jeśli zamierzamy prowadzić rozwinięty sklep internetowy, musimy za to zapłacić. Niektórzy klienci narzekają też na długotrwałe wprowadzanie zmian do masek swoich sklepów, czy pojawiające się od czasu do czasu problemy z korespondencją pomiędzy klientem a administratorem.

Zobacz również