• Podpowiemy Ci jak założyć sklep internetowy

Podstawy SEO

  • Czym różni się NoIndex od NoFollow

    Nie indeksuj i nie prowadź - tak w języku polskim odczytamy te dwa terminy, których użyliśmy w tytule. Odpowiadają one za pozycjonowanie i strukturę strony internetowej w sieci. Jeśli do tej pory zdarza się Wam mylić te terminy ze sobą, to poniżej nasze wyjaśnienie.Czym jest NoIndex?No (nie) index (indeksuj) stosuje się w przypadku stron, które nie są jeszcze gotowe. Mogą to być strony, wpisy lub...
    więcej...

  • Content Marketing - czy z SEO można wycisnąć więcej?

    Jakość artykułów zawsze miała wielkie znaczenie dla stron pozycjonowanych. W ostatnich latach środowisko SEO nieco się rozleniwiło, bo tylko największe i najbogatsze agencje marketingowe wiedziały, że od jakości treści zależą ich wyniki pozycjonowania. Dzisiaj Google mówi wprost, że Content ma ogromne znaczenie, dlatego era Content Marketingu trwa i warto o tej metodzie reklamy napisać coś...
    więcej...

  • Google wykłada karty i mówi "sprawdzam"

    Po kolejnej aktualizacji algorytmu Google nastał czas refleksji i szukania sposobów na zmaksymalizowanie efektów pozycjonowania. Po ostatnich zmianach roboty Google zaczęły się interesować treściami, jakie znajdują się na stronach internetowych. Przechodzimy więc do tematu Contentu, który jest bardzo blisko Content Marketing. Google mówi "sprawdzam".Obyło się bez burzyPo ostatniej aktualizacji już wiemy...
    więcej...

  • Jak pozycjonować lokalnie?

    Agencje marketingowe możemy podzielić na dwie grupy. Pierwsza to firmy pozycjonujące frazy globalne, zaś druga - frazy lokalne, mniejsze. Mogłoby się wydawać, że pozycjonowanie fraz lokalnych jest proste, ale jako przykład warto podać "meble Warszawa". Nadal uważacie, że SEO lokalne jest proste?Długie ogony kluczem do sukcesuStosowanie długich ogonów (long tail), a więc fraz składających się z...
    więcej...

  • Chmura tagów - szkodzi, czy pomaga w pozycjonowaniu?

    Istnieje wiele sposobów na to, aby pokierować roboty Google tak, aby indeksowały te podstrony, które sobie wybraliśmy. Istota pozycjonowania polega na tym, aby wszystkie zmiany na stronie były błyskawicznie zauważane przez Google, bo każde badania strony pozycjonowanej zmienia jej pozycje na wyższą lub niższą. Chmura tagów bardzo często pomaga pokierować robotami Google, lecz czy szkodzi ona w...
    więcej...

  • Jak zacząć pozyskiwać linki na stronę?

    Linkowanie, czyli link building to najważniejszy element pozycjonowania. Każda agencja SEO wie, że bez odpowiedniego linkowania nie da się podnieść strony internetowej na wysokie miejsca w Google. Owszem, Content Marketing rozwija się bardzo szybko, ale bez linków i ta forma reklamy nie będzie mieć sensu. Zaczynając przygodę z SEO warto wiedzieć kilka słów na temat miejsc z których można pozyskać...
    więcej...