• Podpowiemy Ci jak założyć sklep internetowy

Podstawy SEO

  • Jak tworzy się nagłówki w tekstach?

    Zapewne wiecie, że układ tekstu na stronie internetowej nie ma wielkiego znaczenia dla nas samych, lecz ma znaczenie dla algorytmów Google i czytelników. Jako, że wielu z Was interesuje się copywritingiem i wysyła nam zapytania mailowe, postanowiliśmy odpowiedzieć w formie krótkiego artykułu. Tematem przewodnim będzie tworzenie nagłówków w tekstach, które będą mieć ogromne znaczenie dla pozycji Waszej strony. Zapraszamy do lektury. ​ Nagłówek - czym on...
    więcej...

  • Zaczynasz SEO? Oto kilka podstaw, które musisz znać!

    Pozycjonowanie to trudna sztuka, ponieważ wymaga sporo wolnego czasu oraz analizowania algorytmów Google. Nie brakuje osób, które same chcą poznać ten świat i wypromować swoją markę w sieci przy pomocy katalogów, artykułów blogowych, linków oraz płatnych platform. Nie brakuje też tych, którzy nie mają czasu na reklamę i chcą zlecić SEO firmie zewnętrznej. Postanowiliśmy napisać kilka podstaw dla tych, którzy przynajmniej w tym momencie chcieliby zaoszczędzić na SEO...
    więcej...

  • Dlaczego należy postawić na optymalizację witryny?

    Zapewne wszyscy słyszeliście o optymalizacji witryn internetowych, ale nie każdy z Was wie, na czym ona polega. Jako, że od wielu tygodni dostajemy od Was maile o poprawną optymalizację stron opartych na darmowym skrypcie, postanowiliśmy odpowiedzieć krótkim, lecz istotnym artykułem. Dziś dowiecie się, dlaczego warto optymalizować witrynę i pod jakim kątem się do tego zabrać. Zapraszamy do lektury! ​ Optymalizacja pod kątem SEO To zdecydowanie najważniejsza...
    więcej...

  • Produktywny Copywriting - Kto może zostać pisarzem?

    W branży agencji marketingowych usługi copywriterskie cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Wiadomo, że każdy pisarz musi "zaliczyć" kilka etapów rozwoju, co ma oczywiście związek z apanażami. Nie oszukujmy się - w tej branży nie każdy może zostać pisarzem, ponieważ kluczem do sukcesu prócz lekkiego pióra będzie zmysł biznesowy oraz umiejętność dostosowania się do oczekiwań klientów. Produktywny copywriting to zadanie dla osób odpowiedzialnych, dlatego poniżej...
    więcej...

  • Produktywny Copywriting - Cechy dobrego pisarza cz.2

    Copywriter to osoba, która zajmuje się analizą treści oraz ich tworzeniem. Najlepsi pisarze nie muszą się przejmować brakiem zleceń, ponieważ mają ich na tyle, że sami szukają osób do pomocy. Polski biznes Internetowy oparty jest w większości na tekstach. To oznacza, że w Polsce ciągle brakuje pisarzy i choć pojawiają się nowi - trudno o ich angaż, jeśli nie wykażą się terminowością oraz rzetelnością. Jakie są cechy dobrego pisarza, którego pragnie duża agencja...
    więcej...

  • Content Marketing: Negocjowanie jakości ...

    Posiadasz stronę internetową, ale marzysz o jej odświeżeniu. Nie masz czasu na samodzielne przygotowanie treści na Twoją stronę, dlatego zaczynasz szukać copywriterów. Jest ich w Polsce cała masa, lecz najlepsi nie posiadają nawet aukcji, ponieważ ich usługi cieszą się popularnością w wąskim kręgu dużych platform reklamowych. Choć "pisarzem" może zostać każdy, należy eliminować osoby, które zaczynają z nami negocjować jakość artykułów, bo zwyczajnie nie...
    więcej...

  • Pisanie tekstów pod kątem SEO - kilka zasad

    Osoby, które posiadają strony internetowe często samemu chcą ją wypozycjonować. Mając trochę wolnego czasu oraz pieniędzy naprawdę można zdziałać cuda, lecz znając ten biznes od środka wiemy, że trudno o uniknięcie choćby najmniejszych błędów. W ostatnich miesiącach sporo się mówi o Content Marketingu, czyli wpływie tekstów na pozycję strony w Google. Do niedawna teksty nie miały większego znaczenia dla Google, a dzisiaj ma diametralne. O tym, w jaki sposób...
    więcej...

  • Jaki wpływ na pozycję ma mobilność strony?

    W erze RWD (Responsive Web Design) wszystkie strony internetowe powinny się wyświetlać na urządzeniach mobilnych. Choć do niedawna było to tylko przejawem nowoczesności, dziś jest absolutnym wymogiem Google i kto się do niego nie dostosuje, może stracić swoją pozycję w wyszukiwarce. To tylko jedna strona medalu, bo chcieć nie zawsze oznacza "móc". Posiadając stronę w wersji mobilnej też musimy zadbać o jej interfejs oraz sposób wyświetlania się na smartfonach i tabletach...
    więcej...

  • Czym różni się NoIndex od NoFollow

    Nie indeksuj i nie prowadź - tak w języku polskim odczytamy te dwa terminy, których użyliśmy w tytule. Odpowiadają one za pozycjonowanie i strukturę strony internetowej w sieci. Jeśli do tej pory zdarza się Wam mylić te terminy ze sobą, to poniżej nasze wyjaśnienie.Czym jest NoIndex?No (nie) index (indeksuj) stosuje się w przypadku stron, które nie są jeszcze gotowe. Mogą to być strony, wpisy lub...
    więcej...

  • Content Marketing - czy z SEO można wycisnąć więcej?

    Jakość artykułów zawsze miała wielkie znaczenie dla stron pozycjonowanych. W ostatnich latach środowisko SEO nieco się rozleniwiło, bo tylko największe i najbogatsze agencje marketingowe wiedziały, że od jakości treści zależą ich wyniki pozycjonowania. Dzisiaj Google mówi wprost, że Content ma ogromne znaczenie, dlatego era Content Marketingu trwa i warto o tej metodzie reklamy napisać coś...
    więcej...

  • Google wykłada karty i mówi "sprawdzam"

    Po kolejnej aktualizacji algorytmu Google nastał czas refleksji i szukania sposobów na zmaksymalizowanie efektów pozycjonowania. Po ostatnich zmianach roboty Google zaczęły się interesować treściami, jakie znajdują się na stronach internetowych. Przechodzimy więc do tematu Contentu, który jest bardzo blisko Content Marketing. Google mówi "sprawdzam".Obyło się bez burzyPo ostatniej aktualizacji już wiemy...
    więcej...

  • Jak pozycjonować lokalnie?

    Agencje marketingowe możemy podzielić na dwie grupy. Pierwsza to firmy pozycjonujące frazy globalne, zaś druga - frazy lokalne, mniejsze. Mogłoby się wydawać, że pozycjonowanie fraz lokalnych jest proste, ale jako przykład warto podać "meble Warszawa". Nadal uważacie, że SEO lokalne jest proste?Długie ogony kluczem do sukcesuStosowanie długich ogonów (long tail), a więc fraz składających się z...
    więcej...

  • Chmura tagów - szkodzi, czy pomaga w pozycjonowaniu?

    Istnieje wiele sposobów na to, aby pokierować roboty Google tak, aby indeksowały te podstrony, które sobie wybraliśmy. Istota pozycjonowania polega na tym, aby wszystkie zmiany na stronie były błyskawicznie zauważane przez Google, bo każde badania strony pozycjonowanej zmienia jej pozycje na wyższą lub niższą. Chmura tagów bardzo często pomaga pokierować robotami Google, lecz czy szkodzi ona w...
    więcej...

  • Jak zacząć pozyskiwać linki na stronę?

    Linkowanie, czyli link building to najważniejszy element pozycjonowania. Każda agencja SEO wie, że bez odpowiedniego linkowania nie da się podnieść strony internetowej na wysokie miejsca w Google. Owszem, Content Marketing rozwija się bardzo szybko, ale bez linków i ta forma reklamy nie będzie mieć sensu. Zaczynając przygodę z SEO warto wiedzieć kilka słów na temat miejsc z których można pozyskać...
    więcej...