Podstawy SEO

Jak tworzy się nagłówki w tekstach?
Zapewne wiecie, że układ tekstu na stronie internetowej nie ma wielkiego znaczenia dla nas samych, lecz ma znaczenie dla algorytmów Google i czytelników. Jako, że wielu z Was interesuje się copywritingiem i wysyła nam zapytania mailowe, postanowiliśmy odpowiedzieć w formie krótkiego artykułu. Tematem przewodnim będzie tworzenie nagłówków w tekstach, które...
Czytaj więcej ⇾
Zaczynasz SEO? Oto kilka podstaw, które musisz znać!
Pozycjonowanie to trudna sztuka, ponieważ wymaga sporo wolnego czasu oraz analizowania algorytmów Google. Nie brakuje osób, które same chcą poznać ten świat i wypromować...
Czytaj więcej ⇾
Dlaczego należy postawić na optymalizację witryny?
Zapewne wszyscy słyszeliście o optymalizacji witryn internetowych, ale nie każdy z Was wie, na czym ona polega. Jako, że od wielu tygodni dostajemy od Was maile o poprawną...
Czytaj więcej ⇾
Produktywny Copywriting - Kto może zostać pisarzem?
W branży agencji marketingowych usługi copywriterskie cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Wiadomo, że każdy pisarz musi "zaliczyć" kilka etapów rozwoju, co...
Czytaj więcej ⇾
Produktywny Copywriting - Cechy dobrego pisarza cz.2
Copywriter to osoba, która zajmuje się analizą treści oraz ich tworzeniem. Najlepsi pisarze nie muszą się przejmować brakiem zleceń, ponieważ mają ich na tyle, że...
Czytaj więcej ⇾
Content Marketing - najważniejsze informacje
Posiadasz stronę internetową, ale marzysz o jej odświeżeniu. Nie masz czasu na samodzielne przygotowanie treści na Twoją stronę, dlatego zaczynasz szukać copywriterów...
Czytaj więcej ⇾
Pisanie tekstów pod kątem SEO - kilka zasad
Osoby, które posiadają strony internetowe często samemu chcą ją wypozycjonować. Mając trochę wolnego czasu oraz pieniędzy naprawdę można zdziałać cuda, lecz znając...
Czytaj więcej ⇾
Jaki wpływ na pozycję ma mobilność strony?
W erze RWD (Responsive Web Design) wszystkie strony internetowe powinny się wyświetlać na urządzeniach mobilnych. Choć do niedawna było to tylko przejawem nowoczesności...
Czytaj więcej ⇾
Czym różni się NoIndex od NoFollow
Nie indeksuj i nie prowadź - tak w języku polskim odczytamy te dwa terminy, których użyliśmy w tytule. Odpowiadają one za pozycjonowanie i strukturę strony internetowej w...
Czytaj więcej ⇾
Content Marketing - czy z SEO można wycisnąć więcej?
Jakość artykułów zawsze miała wielkie znaczenie dla stron pozycjonowanych. W ostatnich latach środowisko SEO nieco się rozleniwiło, bo tylko największe i najbogatsze...
Czytaj więcej ⇾
Google wykłada karty i mówi "sprawdzam"
Po kolejnej aktualizacji algorytmu Google nastał czas refleksji i szukania sposobów na zmaksymalizowanie efektów pozycjonowania. Po ostatnich zmianach roboty Google zaczęły...
Czytaj więcej ⇾
Jak pozycjonować lokalnie?
Agencje marketingowe możemy podzielić na dwie grupy. Pierwsza to firmy pozycjonujące frazy globalne, zaś druga - frazy lokalne, mniejsze. Mogłoby się wydawać, że...
Czytaj więcej ⇾
Chmura tagów - szkodzi, czy pomaga w pozycjonowaniu?
Istnieje wiele sposobów na to, aby pokierować roboty Google tak, aby indeksowały te podstrony, które sobie wybraliśmy. Istota pozycjonowania polega na tym, aby wszystkie...
Czytaj więcej ⇾
Jak zacząć pozyskiwać linki na stronę?
Linkowanie, czyli link building to najważniejszy element pozycjonowania. Każda agencja SEO wie, że bez odpowiedniego linkowania nie da się podnieść strony internetowej na...
Czytaj więcej ⇾