Marketing internetowy

Remarketing - jak wykorzystać reklamy do dotarcia do potencjalnych klientów?
Chcesz dotrzeć do użytkowników, którzy są już zainteresowani Twoim produktem? Chcesz dotrzeć do klientów, którzy porzucili koszyki w Twoim sklepie? Wykorzystaj kampanie remarketingowe do rozwoju swojego biznesu. Remarketing - co to jest? Remarketing to po prostu wyświetlanie reklam osobom, które są już zainteresowane Twoją wiadomością lub odwiedziły...
Czytaj więcej ⇾
Strategia content marketingowa - jak zaplanować treści na stronę?
Nie osiągniesz pożądanych rezultatów, jeśli będziesz tworzyć treści bez pomysłu i planu. Ważne jest, aby zrozumieć, jak opracować strategię treści, która pozwoli...
Czytaj więcej ⇾
Marketing w mediach społecznościowych dla sklepów online: Jak skutecznie...
W dzisiejszym dynamicznym świecie online, obecność na platformach mediów społecznościowych stała się kluczowym elementem strategii marketingowej każdego sklepu...
Czytaj więcej ⇾
Promocja marki w Social Mediach - jak się za to zabrać?
W erze Facebook'ów, Twitter'ów, G+ i innych portali społecznościowych Internet stał się idealnym miejscem do promowania marek. Mogłoby się wydawać, że...
Czytaj więcej ⇾
Designerskie strony - moda czy sposób na kasę?
Czym jest nowoczesność? Zapewne dla każdego znaczy coś indywidualnego. Dla jednych będzie to strona internetowa oparta o nowoczesną grafikę, zaś dla drugich - czytelna...
Czytaj więcej ⇾
Hashtag - co one znaczą w sieci?
Hashtag, czyli krótki tytuł wydarzenia świetnie przyjmuje się w Internecie. Przy okazji reklamy jakiegokolwiek Eventu często zaznacza się wydarzenie hashtagiem, aby...
Czytaj więcej ⇾
Promocja firmy przy pomocy Facebooka - krok po kroku
Jednym z najlepszych sposobów na promocję w sieci jest prowadzenie konta firmowego na Facebook'u. Jako, że FB zrzesza ponad miliard (!) osób z całego świata, daje...
Czytaj więcej ⇾