• Podpowiemy Ci jak założyć sklep internetowy

Marketing internetowy

  • Promocja marki w Social Mediach - jak się za to zabrać?

    W erze Facebook'ów, Twitter'ów, G+ i innych portali społecznościowych Internet stał się idealnym miejscem do promowania marek. Mogłoby się wydawać, że wystarczy tylko głośno "krzyczeć" by zyskać rozgłos, lecz praca przy promocji firmy w Social Media wymaga zaangażowania, sprytu oraz wysokiej inteligencji specjalisty od marketingu. Z doświadczenia wiemy, że decydując się na promocję w Social Mediach trudno o rezygnację po kilku dniach, tygodniach a nawet latach. To mocno...
    więcej...

  • Designerskie strony - moda czy sposób na kasę?

    Czym jest nowoczesność? Zapewne dla każdego znaczy coś indywidualnego. Dla jednych będzie to strona internetowa oparta o nowoczesną grafikę, zaś dla drugich - czytelna witryna z merytorycznymi informacjami. Wygląd strony internetowej ma oczywiście wpływ na poziom jej zainteresowania. Wiele zależy od branży, sporo od wieku Internautów ale najwięcej od jej przejrzystości. Zapraszamy do lektury. ​ Design i jego wpływ na pieniądze Jeśli czytają nas osoby...
    więcej...

  • Hashtag - co one znaczą w sieci?

    Hashtag, czyli krótki tytuł wydarzenia świetnie przyjmuje się w Internecie. Przy okazji reklamy jakiegokolwiek Eventu często zaznacza się wydarzenie hashtagiem, aby promować go jeszcze bardziej. Świetnie wygląda to na przykładzie wydarzeń bokserskich, które "tagowane" są na potęgę. Prekursorem tego stylu była marka Twitter i do dzisiaj na tym portalu przewija się najwięcej hashtagów. Aby lepiej przedstawić Wam ideę hashtagów, postanowiliśmy powrócić do wydarzeń...
    więcej...