•   Środa, 4 grudnia 2024
Platformy sklepowe

Selly shop

Selly Shop, bądź jak niektórzy mówią – Selly – to producent oprogramowania dla sklepów internetowych. Czy warto zdecydować się na tą ofertę? Poniżej przedstawimy kilka obszernych porad, które powinny rzeczowo i treściwie przedstawić wady i zalety tego oprogramowania.

  1. Po pierwsze – dla kogo ono jest? Selly Shop to produkt idealny dla początkujących „internetowych sprzedawców”. Oferuje on dużą liczbę funkcji, które (w następstwie rozwoju sklepu) mogą stopniowo nam się przydać. Przykładem na to jest możliwość otwierania nowych sklepów w oparciu o ten sam panel administracyjny. Sklepy te mają swoją własną domenę, własne rozwiązania graficzne czy też osobne zarządzanie produktami (w poszczególnych sklepach produkty mogą być powiązanie ze sobą bądź zupełnie inne).

  2. Co może Ci zaoferować Selly Shop? Podobnie jak w innych sklepach, również i tutaj mamy do czynienia z podziałem oferty na różne taryfy. Najtańsza taryfa abonencka (99 złotych miesięcznie) jest przeznaczona dla początkujących handlarzy internetowych. Jest ona przeznaczona dla użytkowników, u których odwiedzalność to 10 000 wejść w przeciągu miesiąca. Jeśli ten parametr się zmieni, konieczne staje się zakupienie wyższego abonamentu. Użytkownicy dopiero rozpoczynający swoją działalność i posiadający najtańszy abonament mają już dostęp do szeregu zaawansowanych funkcji. Wśród nich znajdziemy moduł pozwalający stworzyć filtr produktów, możliwość wystawiania własnych aukcji ( w grę wchodzą też generatory aukcji np. dla Allegro, Bay i Świstaka), a także duża ilość szablonów graficznych z widokami list produktów. Poza tym, otrzymujesz dostęp do 2 GB powierzchni dyskowej na urządzenie Twojego sklepu i 25 GB miesięcznie na transfer danych. Zapytasz się pewnie, co Selly może zaoferować bardziej zaawansowanym i wymagającym użytkownikom. W przypadku pakietu Standard, którego miesięczny koszt to jedne 199 złotych miesięcznie, masz już dostęp do darmowego certyfikatu Ssl, większej, bo aż 10 GB powierzchni dysku i 60 GB transferze danych. Pakiet Standardowy umożliwia też zamawianie kolejnych usług dodatkowych, czego w pakiecie podstawowym nie ma.

  3. Po trzecie – szybki transfer. Jeśli posiadasz sklep internetowy którego silnikiem jest inne oprogramowanie, możesz w całości przenieść go pod Selly Shop. Można to zrobić po wejściu do linku http://www.selly.pl/integracje-xml.html co wiąże się z koniecznością wypełnienia formularza.

  4. Możliwość wybrania oferty, która będzie dla Ciebie najlepsza. Selly Shop to podmiot który nie oferuje jedynie sztywnych zasad. Jeśli więc szukasz wybranej dla siebie oferty, której nie daje Ci żadne inne oprogramowanie, możesz samemu zdecydować czego oczekujesz od Selly.

  5. Rozszerzenie dostępnej oferty, w zależności od okoliczności. W każdej dostępnej taryfie możliwe jest rozszerzenie oferowanych przez Selly usług. Jest to bardzo przydatne, ponieważ nie wiemy jak nasz sklep będzie się rozszerzał i czego będziemy potrzebować za te kilka miesięcy. Możliwości na rozszerzenie dostępnych w sklepie funkcji jest wiele . Oto niektóre z nich:

  • szybkie przeniesienie bazy danych z OsCommerce do sklepu w Selly (dzięki temu zmieniasz swój sklep na lepszy!), koszt takiego przedsięwzięcia to jednorazowo 200 złotych

  • integracje z dystrybutorami xml wraz z automatyczną synchronizacją produktów – jednorazowo 700 złotych

  • zwiększenie pojemności serwera – 15 złotych za każdy 1 GB

  • przypisanie dla sklepu konta FTP – 100 złotych jednorazowo

  • każda dodatkowa domena dla sklepu – 90 złotych za każda

  • możliwość przejścia z pakietu wyższego na niższy (o ile użytkownik nie posiadał własnych, opcjonalnych dodatków i usług) – 299 złotych.

  1. Integracje. Selly Shop daje możliwość zintegrowania sklepu internetowego, z najpopularniejszymi serwisami sprzedażowymi. Użytkownik może powiązać swój sklep z Allegro i e-Bay. Jeśli chcesz aby wszyscy widzieli Twoje aukcje i sklep na Facebooku, konieczne jest opłacenie abonamentu w wysokości 20 złotych miesięcznie. Dodatkowo, trzeba uiścić opłątę aktywacyjną w wysokości 99 złotych. Selly integruje się również z dużą liczbą porównywarek cenowych, np. Skąpiec, Ceneo, Okazje, Nokaut itd. Oprogramowanie to integruje się również z systemami finansowo – księgowymi (np. Subiekt), kurierami (Poczta Polska, Siódemka, Paczkomaty itd.) a także z systemami płatności elektronicznych i ratalnych (np. Dotpay, Payu, Żagiel)

  2. Wady. Selly Shop zbiera jak na razie w większości przypadków dobre opinie. Czasami u niektórych użytkowników pojawiają się problemy z niedopracowanym interfejsem, ale administracja stara się udzielać szybkich odpowiedzi.

Więcej na stronie oficjalnej skryptu SELLY SHOP

Zobacz również