• Podpowiemy Ci jak założyć sklep internetowy

E-commerce

  • Jak prowadzić blog dla twojego sklepu?

    Prowadzenie bloga dla twojego sklepu internetowego wydaje się świetnym pomysłem na promocję jak i dla dopełnienia idei sklepu. Czytelnicy mogą poznać cię jako eksperta w swojej dziedzinie, mogą szukać informacji na twoim blogu, jednak czy je znajdą? Oto kilka porad, w jaki sposób prowadzić bloga. Rozpoznanie Zanim podejmiesz kroki, które postawią twojego bloga na nogi, trzeba się rozeznać w podobnych przypadkach. Szukamy wtedy sklepów internetowych, które prowadzą...
    więcej...

  • Jak zdobyć uwagę klienta dzięki artykułom poradnikowym?

    Artykuły poradnikowe są cenne dla odbiorców, ponieważ pomagają w podjęciu decyzji związanej z kupnem, wyborem towaru itp. Jeśli dobrze odrobimy swoją pracę domową związaną z monitorowaniem problemów i potrzeb klientów, postawimy na wysoką jakoś tekstu, oprawy graficznej i merytoryki, tworzenie porad zapewni nam większy ruch na stronie. Przed rozpoczęciem tworzenia wpisów pomocne jest stworzenie określonych ram, według których będziemy konstruować swoje wpisy...
    więcej...

  • Blog dla twojego sklepu. Jak go promować?

    Prowadzisz bloga w swoim sklepie internetowym, mając nadzieję na wzrost sprzedaży, promocję i dobry PR, jednak wydaje ci się, że nie spełnia on twoich oczekiwań co do wyników i zastanawiasz się, jak to jest, że w innych przypadkach ten model promocji faktycznie przekłada się na wynik sprzedaży. Zacznij pomagać swojemu blogowi ulepszyć twój sklep. Wstrzel się w temat! Zaciekaw czytelnika tytułami, przewiduj jego potrzeby i zainteresowania. W tym przypadku pomocą służy...
    więcej...

  • Strony tematyczne dla twojego sklepu internetowego

    Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się nie tylko z obsługą klienta i dbaniem o odpowiednie zaplecze produktów. Trzeba również stale pozyskiwać nowych klientów, dzięki którym sklep będzie mógł się rozwijać, przynosić zyski i dobrze prosperować w sieci. Jego promocja wcale nie musi być standardowa – fanpage na portalach internetowych czy wykupowanie reklam w różnorakich stronach. Co powiecie na stworzenie własnej, niezależnej strony tematycznej, dzięki której...
    więcej...

  • Jak dobrze wystartować ze sklepem internetowym?

    Założenie własnego biznesu w Internecie w teorii może wydawać się proste i skuteczne. Kilka przeczytanych poradników zrobiło z nas ekspertów, a produkt jak i Klienci sami będą dobijać się do naszego e-sklepu. Niestety, teoria niekiedy brzmi znacznie piękniej niż praktyka. Potrzeba wysiłku, czasu i planu, abyśmy nie przepadli w bezkształtnej masie miernych, nie przynoszących zysków sklepów internetowych. Oto kilka wskazówek, w jakim kierunku warto zmierzać: Marka...
    więcej...

  • Jak dobrze zaprojektować sklep internetowy?

    Sklepy internetowe w dzisiejszym handlu odgrywają niebagatelną rolę. Istnieją w prawie każdej dziedzinie biznesu i są źródłem wysokich zysków. Jednak droga do świetnego zarobkowania w Internecie jest długa i żmudna. Nic nie przychodzi lekko, a aby odnieść sukces potrzebny jest doskonały schemat działania marketingowego. Samo założenie sklepu również nie jest do końca łatwe – trzeba zadbać o każdy detal, pokazać się z najlepszej strony i od początku budować...
    więcej...

  • Jak rozpocząć promocję sklepu internetowego?

    Założyłeś sklep internetowy, wprowadziłeś do niego towar, zadbałeś o każdy szczegół szablonu, zintegrowałeś się z najważniejszymi serwisami wspomagającymi transakcje, jednak jednego ci nadal brakuje – klientów? Nie zapominaj, że marketing to potężne narzędzie, a nad strategiami promocyjnymi trzeba spędzić trochę czasu, aby przyniosły zamierzony skutek. Nic samo nie przyjdzie, a klienci nie wejdą na twój e-sklep, jeśli nie będą wiedzieli o jego istnieniu...
    więcej...

  • Narzędzia zwiększające sprzedaż

    Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż poprzez narzędzia dla twojego sklepu internetowego. Coś taniego i wydajnego? Wielkimi krokami nadchodzi okres kupowania prezentów lub kompleksowego zaopatrywania się w wakacyjne stroje? Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i podpowiedz im czego szukają! Up-Selling I Cross-Selling Spotkałeś się może z nazwami tych modułów? Jeśli nie, to warto poświęcić chwilkę na zapoznanie się z ich możliwościami. Zorientujesz się...
    więcej...

  • Budowa silnej marki w Internecie

    Aby zbudować konkretną i silną markę w Internecie, trzeba mieć dużo cierpliwości i samozaparcia. Postaram się jednak Ci to nieco ułatwić i poniżej przedstawię 4 wskazówki, z którymi powinieneś się dokładnie zapoznać podczas układania generalnej koncepcji:   1. Znajdź to, co dla Ciebie jest najistotniejsze. Powinieneś również dobrze przemyśleć to, w czym jesteś na tyle dobry, że by przyniosło sukces. Zastanów się nad Twoją pasją oraz korzyściami...
    więcej...

  • Jaką rolę gra kolorystyka w sklepie internetowym

    Bodźce wzrokowe stanowią u nas aż 80 % wszystkich, jakie odbieramy każdego dnia. Tylko od Ciebie zależy, jakich kolorów użyjesz zarówno w Twoim sklepie internetowym jak i stacjonarnym, ale będzie to miało ogromny wpływ na to, jaką liczbę klientów zyskasz oraz co u Ciebie kupią. Wyrobi to również Twój wizerunek na rynku. Kolory, które wybierzesz mają również znaczący wpływ na to, ile sprzedasz jakich produktów oraz do jak dużej grupy konsumentów uda Ci się dotrzeć...
    więcej...

  • Jak składać reklamację w sklepie internetowym

    Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne. Sklepy Internetowe dają nam możliwość kupienia dużej ilości produktów bez wystawiania nogi na próg domu. Są więc nie tylko wygodne, szybkie, ale także ceny, z którymi możemy spotkać się w sieci są znacznie korzystniejsze od tych w sklepach stacjonarnych.Dlaczego sklepy internetowe? Sklepy Internetowe zawdzięczają swoje niskie ceny...
    więcej...

  • Najczęściej spotykane przekręty na Allegro

    Do serwisu aukcyjnego jak Allegro mają dostęp wszyscy. Możemy na nim sprzedawać, kupować, licytować produkty, ale także zostać oszukani. Mimo iż, Allegro stara się jak może zabezpieczać przed oszustwami przez ciągłe ulepszanie systemu, to na pochopność kupujących nie mają wpływu. Większość oszustw właśnie z tym się wiąże. Klienci są za bardzo...
    więcej...

  • Dlaczego ludzie porzucają swoje koszyki w sklepach internetowych?

    Niektórym zdaje się, że sukces właściciela sklepu jest już wtedy, kiedy jakiś klient ma produkty w koszyku, ponieważ skoro tam są to zapewne zamierza je kupić. A dlaczego chce je nabyć? Z pewnością spodobała mu się cena, jak i sam produkt, a więc super, bo już jest zwycięstwo.To jednak wcale tak pięknie nie wygląda, ponieważ pełny koszyk nie oznacza, że klient rzeczywiście...
    więcej...

  • "I ślubuję ci miłość, wierność i lojalność" Czyli o tym, jak zatrzymać przy sobie klienta?

    Trzeba przyznać, że każdy doświadczony e-sprzedawca potwierdzi te słowa: to lojalni klienci są podstawą w tej formie sprzedaży. Przede wszystkim klienci którzy przychodzą, zrobią zakupy i odchodzą, wiążą się z dużo większymi kosztami, niż ci, którzy robią zakupy regularnie. Ponadto często dzieje się tak, że 80% obrotów sklepu robi 20% klientów (zasada Pareto). Poza tym pozyskiwanie nowych to szansa na to, że i staną się tymi stałymi, więc nie można skupiać się...
    więcej...

  • "Klient nasz pan" Standardy obsługi klienta w usługach - czyli jakim sprzedawcą powinieneś być na codzień?

    Niestety, ale historii na temat zabawnych lub absurdalnych sytuacji związanych z obsługą klienta można by opowiadać wiele i to nie bez powodu. Poza tym dynamicznie zwiększa się liczba osób zatrudnionych w sektorze usług, a każdy operator telefonii komórkowej czy dostawca telewizji satelitarnej posiada własne biuro, za pośrednictwem którego odbiorcy kontaktują się w sprawie zakupionych pakietów. Poniżej znajdziesz krótki poradnik, dotyczący tego, jakie standardy podczas...
    więcej...

  • Co kupuje polski e-konsument? Trendy zakupowe polaków według Zalando

    Trzeba przyznać, że według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2016” 48 procent polskich internautów kupuje online. Ponadto coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy w sieci, a prognozy wskazują, że rynek e-commerce ma wzrosnąć w tym roku o prawie 9 mld złotych. Zdecydowanie jednak najczęściej kupowaną kategorią produktów przez polskich e-konsumentów jest odzież i akcesoria. To właśnie Zalando sprawdziło, co dokładnie kupują Polacy i jakie trendy zakupowe...
    więcej...

  • Sklep internetowy. Czy warto go otworzyć? Część 2

    Musisz wiedzieć, że graczem typu merlin.pl czy euro.com.pl które mają szeroki asortyment i potężne zaplecze raczej nie staniemy z dnia na dzień, nawet z ogromną gotówka w kieszeni, ponieważ są to sklepy które latami budowały swoją pozycję i zaufanie, a to w sprzedaży online jest kwestią najistotniejszą, aby Klient zechciał u nas cokolwiek kupić musi nam ufać. Chodzi oto, że to właśnie strach przed nieuczciwymi sprzedawcami jest największym problemem e-commerce. Dlatego...
    więcej...

  • Sklep internetowy. Czy warto go otworzyć? Część 1

    Wielu ludzi kupuje przez Internet już od dawna, ponieważ jest prościej, taniej i z domu nie trzeba wychodzić jak jest zimno. Dlatego nieważne czy jest to sprzęt RTV, książka, buty czy spożywka – kupić w sieci można właściwie wszystko. Poniżej znajdziesz krótki artykuł, dotyczący tego czy warto założyć sklep Internetowy. Przeczytaj go koniecznie! Fenomen sklepów internetowych Zacznijmy od tego, że praktycznie każda branża ma jest już dość mocno osadzona...
    więcej...