E-commerce

E-mail marketing w e-commerce - kluczowe taktyki, które zwiększą sprzedaż.
W erze cyfrowej komunikacji, e-mail nadal pozostaje niezastąpionym narzędziem w marketingu e-commerce. To sprawdzone medium pozwala na bezpośredni kontakt z klientami, dostarczając im spersonalizowane oferty i treści. Jednak, aby e-mail marketing odnosił sukces, nie wystarczy wysłać masową wiadomość. Kluczem do skutecznej strategii jest zrozumienie taktyk, które...
Czytaj więcej ⇾
Sklep internetowy - czy warto?
Zanim zdecydujemy się na otwarcie własnego sklepu internetowego, musimy określić, co chcemy zaoferować potencjalnym klientom. Trzeba znaleźć grupę docelową, do której...
Czytaj więcej ⇾
Reklama sklepu internetowego
Swój sklep internetowy można reklamować również emitując odpowiednie informacje na popularnych portalach internetowych. Reklamy te jednak nie powinny być natrętne i dobrze...
Czytaj więcej ⇾
Jak atrakcyjnie opisać produkt w sklepie internetowym?
Jeśli planujesz postawić na nogi własny sklep internetowy, albo jesteś świeżo upieczonym właścicielem takiego, a masz problem z ciekawymi opisami swoich produktów, tutaj...
Czytaj więcej ⇾
Co zrobić z powielaną trescią w sklepie internetowym?
Często spotykasz się z problemem „duplicate content” podczas pozycjonowania sklepu? Nie jest to bardzo poważny problem, jednak dla naszej dalszej optymalizacji SEO...
Czytaj więcej ⇾
Dlaczego warto zainwestować w unikalne opisy produktów?
Liczba stron internetowych rośnie z dnia na dzień. Uważa się, że jest ich około pół miliarda! Żeby zostać zauważonym trzeba podejmować różne działania w zakresie...
Czytaj więcej ⇾
Jak budować wartosciową treść w sklepie internetowym?
Warto dobrze przyjrzeć się tekstom, które publikujemy na naszym sklepie internetowym. Nie chodzi tylko o regulamin czy opisy produktów, ale także o notkę promującą autora...
Czytaj więcej ⇾
Jak promować produkty sklepu przy pomocy content marketingu?
Coraz chętniej właściciele sklepów internetowych korzystają z dobrodziejstw płynących z content marketingu. Jest to rozwiązanie o wiele tańsze od wykupowania miejsc...
Czytaj więcej ⇾
Jak otworzyć sklep internetowy?
Wystarczy wykonać tylko pięć kroków, aby cieszyć się swoim nowopowstałym sklepem internetowym na platformie RedCart. Szybki sposób na stworzenie własnego biznesu w...
Czytaj więcej ⇾
Jak sprawnie prowadzić sklep internetowy?
W dobie popularności internetowych transakcji, zaufania do marek i oszczędności czasu, e-sklepy rozmnażają się w zastraszającym tempie. Jest ich mnóstwo w każdej...
Czytaj więcej ⇾
Zdjęcia czy wideo? Co lepsze dla sklepu internetowego?
Wątpiłeś w efektywność reklam wideo w środowisku sklepów internetowych? Bazujesz na zdjęciach i atrakcyjnej treści? Powinieneś się zapoznać z badaniem dotyczącym...
Czytaj więcej ⇾
Czy warto założyć sklep internetowy?
W dzisiejszych czasach bardzo wiele osób zastanawia się nad zmianą miejsca zatrudnienia lub nad założeniem własnej działalności. Dzięki internetowi zyskujemy bardzo wiele...
Czytaj więcej ⇾
Jak rozreklamować sklep internetowy?
Biznes w sieci rozwija się z roku na rok coraz prężniej. Praktycznie każda firma ma swoją ofertę w sieci. Nie zawsze są to sklepy internetowe. Czasami wystarczy tylko...
Czytaj więcej ⇾
Jak założyć sklep internetowy?
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony biznesowi w sieci, a dokładniej o zakładaniu sklepu internetowego. Bardzo wiele firm przenosi swoje usługi oraz sprzedaż do internetu. Nie...
Czytaj więcej ⇾
Jakie formy płatności w sklepie internetowym?
Obecnie wiele firm przenosi się do internetu. Nie dziwi ten fakt nikogo, gdyż prowadzenie interesu w internecie jest o wiele tańsze niż tradycyjne formy zarobkowania...
Czytaj więcej ⇾
Wzrost obrotów w sklepach internetowych
Coraz więcej firm przenosi swoja działalność do internetu. Spowodowane jest to kilkoma czynnikami, jednak najważniejszym z nich jest globalny zasięg takiej oferty...
Czytaj więcej ⇾
Bariery wpływające na zwolniony rozwój sprzedaży w internecie
Rozwój internetu oraz handlu w sieci uzależniony jest w dużej mierze od kupujących. To, że pojawiają się nowe sklepy internetowe, nie znaczy, że sprzedaż w nich będzie...
Czytaj więcej ⇾
Co blokuje rozwój rynku e-commerce?
Bardzo wiele firm decyduje się na przeniesienie swojego biznesu do internetu. Spowodowane jest to znacznie niższymi kosztami prowadzenia takiej działalności oraz większą...
Czytaj więcej ⇾
Rynek e-commerce w naszym kraju cz. 2
W pierwszej części artykułu wspomniałem o tym, jak szybko rozwija się nasz rynek handlu internetowego. Szczególnie w okresie świat bożego narodzenia właściciele sklepów...
Czytaj więcej ⇾
Rynek e-commerce w naszym kraju cz. 1
Od pewnego czasu zauważyć można, że w naszym kraju wzrasta liczba firm, które przenoszą swoją działalność do sieci. Wzrasta także ilość przedsiębiorstw, które...
Czytaj więcej ⇾
Jak prowadzić blog dla twojego sklepu?
Prowadzenie bloga dla twojego sklepu internetowego wydaje się świetnym pomysłem na promocję jak i dla dopełnienia idei sklepu. Czytelnicy mogą poznać cię jako eksperta w...
Czytaj więcej ⇾
Jak zdobyć uwagę klienta dzięki artykułom poradnikowym?
Artykuły poradnikowe są cenne dla odbiorców, ponieważ pomagają w podjęciu decyzji związanej z kupnem, wyborem towaru itp. Jeśli dobrze odrobimy swoją pracę domową...
Czytaj więcej ⇾
Blog dla twojego sklepu. Jak go promować?
Prowadzisz bloga w swoim sklepie internetowym, mając nadzieję na wzrost sprzedaży, promocję i dobry PR, jednak wydaje ci się, że nie spełnia on twoich oczekiwań co do...
Czytaj więcej ⇾
Strony tematyczne dla twojego sklepu internetowego
Prowadzenie sklepu internetowego wiąże się nie tylko z obsługą klienta i dbaniem o odpowiednie zaplecze produktów. Trzeba również stale pozyskiwać nowych klientów...
Czytaj więcej ⇾
Jak dobrze wystartować ze sklepem internetowym?
Założenie własnego biznesu w Internecie w teorii może wydawać się proste i skuteczne. Kilka przeczytanych poradników zrobiło z nas ekspertów, a produkt jak i Klienci sami...
Czytaj więcej ⇾
Jak dobrze zaprojektować sklep internetowy?
Sklepy internetowe w dzisiejszym handlu odgrywają niebagatelną rolę. Istnieją w prawie każdej dziedzinie biznesu i są źródłem wysokich zysków. Jednak droga do świetnego...
Czytaj więcej ⇾
Jak rozpocząć promocję sklepu internetowego?
Założyłeś sklep internetowy, wprowadziłeś do niego towar, zadbałeś o każdy szczegół szablonu, zintegrowałeś się z najważniejszymi serwisami wspomagającymi...
Czytaj więcej ⇾
Narzędzia zwiększające sprzedaż
Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż poprzez narzędzia dla twojego sklepu internetowego. Coś taniego i wydajnego? Wielkimi krokami nadchodzi okres kupowania prezentów...
Czytaj więcej ⇾
Budowa silnej marki w Internecie
Aby zbudować konkretną i silną markę w Internecie, trzeba mieć dużo cierpliwości i samozaparcia. Postaram się jednak Ci to nieco ułatwić i poniżej przedstawię 4...
Czytaj więcej ⇾
Jaką rolę gra kolorystyka w sklepie internetowym
Bodźce wzrokowe stanowią u nas aż 80 % wszystkich, jakie odbieramy każdego dnia. Tylko od Ciebie zależy, jakich kolorów użyjesz zarówno w Twoim sklepie internetowym jak i...
Czytaj więcej ⇾
Jak składać reklamację w sklepie internetowym
Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne. Sklepy Internetowe dają nam możliwość kupienia dużej ilości produktów bez wystawiania nogi na próg domu. Są...
Czytaj więcej ⇾
Najczęściej spotykane przekręty na Allegro
Do serwisu aukcyjnego jak Allegro mają dostęp wszyscy. Możemy na nim sprzedawać, kupować, licytować produkty, ale także zostać oszukani. Mimo iż, Allegro stara się jak...
Czytaj więcej ⇾
Dlaczego ludzie porzucają swoje koszyki w sklepach internetowych?
Niektórym zdaje się, że sukces właściciela sklepu jest już wtedy, kiedy jakiś klient ma produkty w koszyku, ponieważ skoro tam są to zapewne zamierza je kupić. A...
Czytaj więcej ⇾
"I ślubuję ci miłość, wierność i lojalność" Czyli o tym, jak...
Trzeba przyznać, że każdy doświadczony e-sprzedawca potwierdzi te słowa: to lojalni klienci są podstawą w tej formie sprzedaży. Przede wszystkim klienci którzy...
Czytaj więcej ⇾
"Klient nasz pan" Standardy obsługi klienta w usługach - czyli...
Niestety, ale historii na temat zabawnych lub absurdalnych sytuacji związanych z obsługą klienta można by opowiadać wiele i to nie bez powodu. Poza tym dynamicznie zwiększa...
Czytaj więcej ⇾
Co kupuje polski e-konsument? Trendy zakupowe polaków według Zalando
Trzeba przyznać, że według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2016” 48 procent polskich internautów kupuje online. Ponadto coraz więcej Polaków decyduje się na...
Czytaj więcej ⇾
Sklep internetowy. Czy warto go otworzyć? Część 2
Musisz wiedzieć, że graczem typu merlin.pl czy euro.com.pl które mają szeroki asortyment i potężne zaplecze raczej nie staniemy z dnia na dzień, nawet z ogromną gotówka w...
Czytaj więcej ⇾
Sklep internetowy. Czy warto go otworzyć? Część 1
Wielu ludzi kupuje przez Internet już od dawna, ponieważ jest prościej, taniej i z domu nie trzeba wychodzić jak jest zimno. Dlatego nieważne czy jest to sprzęt RTV...
Czytaj więcej ⇾