• Podpowiemy Ci jak założyć sklep internetowy

Strony www

  • Użyteczna strona sklepu internetowego. Jakich błędów unikać w projektowaniu strony?

    Strona sklepu internetowego to nie tylko jego wizytówka. To narzędzie, które powinno pozwalać dokonywać zakupów w sposób szybki, łatwy oraz intuicyjny. Dobrze skonstruowana, użyteczna strona internetowa jest niezbędna, aby odnieść dziś sukces w handlu online. Niestety wielu właścicieli sklepów internetowych notorycznie popełnia te same błędy, które skutecznie odstraszają klientów. Oto niektóre z nich: Nieatrakcyjna strona Dobre pierwsze wrażenie można zrobić...
    więcej...

  • Jak poprawnie przenieść stronę na nową platformę i nie stracić przy tym klientów?

    Przede wszystkim nowa domena musi się indeksować i nie może być na niej informacji systemowej np. informacja, że domena kupiona w firmie hostingowej lub że została przechwycona przez system X. Dlatego aLepiej jest postawić prostą stronę z informacją, że tutaj coś będzie, a ułatwi to Google rozpoznanie zmian i przyspieszy proces indeksowania. Poniżej znajdziesz krótki poradnik, dotyczący tego, jak poprawnie przenieść stronę na nową platformę i nie stracić przy tym...
    więcej...

  • Jak tworzyć i stosować opisy?

    Ostatnio zapoznałam was z podstawową techniką sprzedaży, czyli SLB, tym razem zaprezentuję bardziej skomplikowany, lecz równie popularny model – AIDA.  Attention-Interest-Desire-Action jest techniką, która kładzie nacisk na większą ilość tekstu. W tym przypadku równie ważne jest, aby klient chciał mieć dany produkt dzięki naszym staraniom. Dla kogo jest przeznaczona AIDA? Przede wszystkim dla tych, którzy mają nie tylko więcej czasu, ale mnóstwo chęci...
    więcej...

  • Jakie słowa kluczowe dla sklepu wybrać?

    Pozycjonowanie strony internetowej to jeden z głównych zasad odniesienia sukcesu. By marka stała się rozpoznawalna – musi być widoczna. Dobrze pielęgnowany SEO (optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych) pozwoli nam wzbić się w rankingach wyszukiwarek. 75% użytkowników nigdy nie wychodzi poza pierwszą stronę wyświetlonych wyników, a 70-80% użytkowników ignoruje płatne reklamy, skupiając się na samych wynikach. Dobrze wypozycjonowany sklep internetowy może ukazać...
    więcej...

  • Optymalizacja treści w komunikacji internetowej

    ​Działania marketingowe prowadzone online są mocno powiązne z content marketingiem. Właśnie za pomocą treści można wzbudzić zainteresowanie i interakcje, które są najbardziej pożądane przez marki promujące się w sieci. Podpowiadamy, jak tworzyć idealne wpisy, artykuły czy posty!  W internecie powstała już masa wpisów na fanpage, artykułów blogowych oraz...
    więcej...

  • Złote zasady optymalizacji stron internetowych

    ​Dzięki odpowiedniej optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek można je skutecznie wypozycjonować, nawet w przypadku, gdy strona posiada mało konkurencyjne słowa kluczowe. Dowiedz się, jakie elementy na stronie internetowej warto wziąć pod uwagę, żeby była ona właściwie zoptymalizowana pod względem SEO.  Co to jest SEO? SEO (Search Engine Optimization) to działania optymalizujące...
    więcej...

  • Zmiana wytycznych Google dla webmasterów

    Wyszukiwarka Google używana jest przez większość osób korzystających z internetu. Z usług tej firmy korzystamy w wielu dziedzinach naszego działania w sieci. Nie dziwi więc nikogo fakt, że od czasu do czasu firma Google publikuje wytyczne dotyczące stron w internecie oraz wymagań, jakie powinna spełniać strona, która ubiega się o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Pierwszą wskazówką, jaka firma Google podsuwa osobom tworzącym i zarządzającym stronami www jest...
    więcej...

  • Optymalizacja bloga

    Prowadzenie bloga internetowego w ostatnich latach stało się nie tylko pasją i pomysłem na podzielenie się ze światem swoimi przemyśleniami czy opiniami, ale także świetnym pomysłem na biznes. W internecie znajdziemy wiele blogów o różnej tematyce, które czytane są codziennie przez setki, a nawet tysiące osób. Osoby zajmujące się prowadzeniem tych stron często spędzają wiele godzin nad tworzeniem tekstów oraz grafik. Coraz częściej na takich blogach umieszczane są...
    więcej...

  • Wersje językowe podczas pozycjonowania w sklepie WWW

    Biznes w internecie i m.in. sprzedaż daje przedsiębiorcy wielkie możliwości. Dzięki internetowi mogą dotrzeć do tysięcy nowych klientów bez konieczności ponoszenia dużych kosztów związanych z kampaniami reklamowymi. Oczywiście bez reklamy nie ma możliwości zdobycia klientów, jednak w sieci o wiele łatwiej jest znaleźć nabywcę na swoje usługi. Nie powinniśmy jednak skupiać się na krajowym rynku. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozszerzyć swoją ofertę na cały...
    więcej...

  • Skuteczna optymalizacja strony internetowej cz.2

    W poprzednim artykule rozpocząłem temat optymalizacji strony internetowej. Dowiedzieliście się z niego m.in. jakie elementy z punktu widzenia SEO powinna zawierać nasza strona www oraz że mają one bardzo znaczący wpływ na wyniki wyszukiwania, oraz na szybkość wyświetlania naszej strony. Jednak wyniki wyszukiwania nie będą nic wnosiły do naszego biznesu, jeżeli nasza strona będzie nieczytelna i trudna w obsłudze. Optymalizacja strony to nie tylko sprawy związane z...
    więcej...

  • Skuteczna optymalizacja strony internetowej cz.1

    Prowadzenie strony internetowej bez znaczenia czy firmowej, czy prywatnej wymaga od nas wielu działań, które mają na celu podniesienie atrakcyjności prezentowanych przez nas treści. Aby myśleć o dobrze prosperującym biznesie opartym o stronę www, powinniśmy zadbać o odpowiednią jej optymalizację oraz pozycjonowanie. Optymalizacja strony jest szeregiem działań, które mają na celu ułatwić naszym odbiorcom korzystanie z naszej witryny oraz wspomóc pozycjonowanie naszej...
    więcej...

  • Wszystko to, co powinieneś wiedzieć o pozycjonowaniu! część pierwsza

    Generalnie rzecz ujmując nawet najlepsza strona w Internecie nie będzie taka świetna, jeśli nikt jej nie odwiedza. W związku z tym, ten artykuł będzie poświęcony właśnie pozycjonowaniu, które jest absolutnym ‘must have’ każdej strategii marketingowej w sieci. Poniżej znajdziesz krótki poradnik, dotyczący pozycjonowania i tworzenia stron WWW. Przeczytaj go koniecznie! Czym w ogóle jest pozycjonowanie? Zacznijmy od tego, że pozycjonowanie, inaczej SEO (Search...
    więcej...

  • W jaki sposób można zmienić wizerunek firmy?

    Nie da się zaprzeczyć temu, że gdy idziesz do kwiaciarni po bukiet, chcesz, żeby florystka zaskoczyła Cię swoją inwencją twórczą. Natomiast oglądając kolejny sezon ulubionego programu, masz nadzieję, że nie będzie to powtórka z rozrywki. Dlatego również kiedy zlecasz agencji wykonanie strony internetowej, pragniesz, by była to naprawdę świetna robota. Musisz wiedzieć, że tak samo jest z Twoimi obecnymi i potencjalnymi klientami, którzy tę witrynę odwiedzają. Przede...
    więcej...

  • Zrób sobie własną stronę internetową, a Twoja firma osiągnie sukces!

    Trzeba przyznać, że stworzenie dobrej (przynoszącej realne zyski i korzyści) strony internetowej to nie lada wyzwanie. Dlatego na pewno przyda Ci się niezbędny przewodnik po tym, co Twoja strona internetowa powinna posiadać, aby poprawić liczbę odwiedzin, popularność i skuteczność Twojego serwisu! Poniżej znajdziesz krótki poradnik, dotyczący poszczególnych aspektów tworzenia stron internetowych. Przeczytaj go koniecznie! Po co nam w ogóle strona internetowa? Zacznijmy...
    więcej...

  • Wszystko to, co powinieneś wiedzieć o pozycjonowaniu! część druga

    Budowanie linków wewnętrznych Musisz wiedzieć o tym, że częstym jest, iż zarządzający stroną internetową stosują zbyt małą bądź zbyt dużą liczbę słów kluczowych wewnątrz swojego serwisu. Rzecz jasna, ważnym jest, by zastosować słowa kluczowe częściej niż raz czy dwa, jednak nie dopuśćmy do przeładowania nimi, ponieważ to po prostu razi czytelnika i zniechęca do dalszego studiowania strony. Przede wszystkim jednak, aby budować prawidłowe linki...
    więcej...

  • Którego wykonawcę strony www wybrać?

    Pomimo iż w dzisiejszych czasach stworzenie strony internetowej może wydawać się wręcz banałem, to w rzeczywistości wcale nie jest takie oczywiste. Mało tego, jeśli sami nie posiadamy umiejętności niezbędnych do budowy witryn internetowych, powinniśmy znać kluczowe wyznaczniki, które w odpowiedni sposób pomogą nam dobrać wykonawcę. Chodzi oto, że dzięki nim będziemy potrafili w odpowiedni sposób przedstawić swoje potrzeby, cele i wymagania oraz zweryfikować pracę...
    więcej...

  • Czym jest konwersja na stronie www?

    Trzeba przyznać, że w Internecie, tak jak w życiu codziennym, istnieją różne typy osobowości. Generalnie jedni użytkownicy są cierpliwi, inni porywczy. Nie zmienia to jednak faktu, że każdy jednak lubi, gdy szanuje się jego czas. W związku z tym zrób ukłon w stronę osób odwiedzających Twoją witrynę i poznaj dwa słowa, które przyniosą Wam obopólne korzyści. Poniżej znajdziesz krótki poradnik, dotyczący współczynnika konwersji. Przeczytaj go koniecznie! Czym jest...
    więcej...